Jak to u nás chodí při objednání?
Líbila se Vám naše práce u kamarádky, známých, nebo Vás snad zaujala fotka na našem Facebooku? Chtěli byste nábytek od nás, ale nevíte jak začít?
Výsledkem naši zakázkové výroby na míru, kdy konečným výsledkem je zcela originální rozměr přesně dle daného prostoru a jedinečný návrh dle představ a vkusu klienta, je třeba vše dobře a hlavně včas naplánovat.
Objednání na první schůzku
Proč plánovat tak dlouho dopředu? U zakázkové výroby na míru, kde je běžná doba dodání 8–10 týdnů od podepsání smlouvy (objednávky), jen samotná cesta od první konzultace po objednávku trvá průměrně jeden měsíc.
Za tuto dobu je třeba vše v klidu promyslet i projít obsáhlou škálu materiálu a vybavení, abyste byli s výsledkem naprosto spokojeni.
První schůzka
Na základě této schůzky posléze zpracujeme zákaznickou kartu a cca do týdně i grafický návrh v 3D podobě.
Grafický návrh
Po vyladění grafické podoby a určení všeho vybavení včetně materiálů vypracujeme rozpočet.
Sestavení rozpočtu
Z principu zakázkové výroby se spoustou možností, je každé zpracování rozpočtu originální a počítané přesně dle Vámi zvolených specifikací.
Rozpočet představujeme vždy osobně na společné schůzce a projednáme případné možnosti, jak se může rozpočet vyvíjet či lišit použitím různých alternativ.
Při prezentaci rozpočtu volíme pouze osobní setkání, zaslání rozpočtu e–mailem není možné.
Podpis smlouvy
Výroba a dodání
Nyní už máte nový interiér namontován k použití.