Jak to u nás chodí při objednání?

Líbila se Vám naše práce u kamarádky, známých, nebo Vás snad zaujala fotka na našem Facebooku? Chtěli byste nábytek od nás, ale nevíte jak začít?

Výsledkem naši zakázkové výroby na míru, kdy konečným výsledkem je zcela originální rozměr přesně dle daného prostoru a jedinečný návrh dle představ a vkusu klienta, je třeba vše dobře a hlavně včas naplánovat.

Objednání na první schůzku

Nejlépe telefonicky, e–mailem či poptávkovým formulářem na našich webových stránkách a to minimálně 3–4 měsíce před plánovaným termínem montáže.

Proč plánovat tak dlouho dopředu? U zakázkové výroby na míru, kde je běžná doba dodání 8–10 týdnů od podepsání smlouvy (objednávky), jen samotná cesta od první konzultace po objednávku trvá průměrně jeden měsíc.

Za tuto dobu je třeba vše v klidu promyslet i projít obsáhlou škálu materiálu a vybavení, abyste byli s výsledkem naprosto spokojeni.

w

První schůzka

Naše první setkání trvá většinou 60 minut a odehrává se u nás na vzorkovně. Zde nám představíte Vaši vizi o projektu, jeho zadání a společně Vás seznámíme s pestrou nabídkou materiálů a možnostech kování.

Na základě této schůzky posléze zpracujeme zákaznickou kartu a cca do týdně i grafický návrh v 3D podobě.

l

Grafický návrh

Grafický návrh interiéru posíláme ke konzultaci a připomínkám e–mailem. Pokud se jedná o složitější projekt, je přímo optimální řešit tyto úpravy u nás v provozovně, kde můžeme Vaše podněty ihned zapracovat.

Po vyladění grafické podoby a určení všeho vybavení včetně materiálů vypracujeme rozpočet.

i

Sestavení rozpočtu

Z principu zakázkové výroby se spoustou možností, je každé zpracování rozpočtu originální a počítané přesně dle Vámi zvolených specifikací.

Rozpočet představujeme vždy osobně na společné schůzce a projednáme případné možnosti, jak se může rozpočet vyvíjet či lišit použitím různých alternativ.

Při prezentaci rozpočtu volíme pouze osobní setkání, zaslání rozpočtu e–mailem není možné.

Podpis smlouvy

Po odsouhlasení rozpočtu, vybraného materiálu, vybavení a ostatních parametrů zakázky, společně podepíšeme smlouvu. Po uhrazení zálohy se stává smlouva a objednávka závaznou.

Výroba a dodání

Po podepsání smlouvy a uhrazení zálohy, následuje kontrolní zaměření u Vás v bytě, zařazení zakázky do výrobní fronty a přidělení termínu pro montáž, kterou zakázka končí.

Nyní už máte nový interiér namontován k použití.